שיקום הפה ביום אחד

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

שיקום הפה משמש בדרך כלל כטיפול לחולים הסובלים ממגוון מצבים ומחלות. המונח שיקום הפה ביום אחד מתייחס למעשה לצורה מיוחדת של טיפול שיניים שנועד להחזיר את יכולתו של המטופל לתפקד כרגיל בצורה האסתטית והטבעית האפשרית. תהליך השיקום מתבצע לרוב לאחר שהומלץ למטופל כי מצבו דורש טיפול מיידי בגלל פגיעה קשה או בלתי הפיכה בשיניו או ברקמת החניכיים. מאמר זה מתאר את התהליך בו נעשה שיקום פה מוצלח. את המשמעות של תרגול שיניים פרטי ולבסוף, שלוש צורות מועדפות של תותבות המשמשות בהליך.

שיקום הפה ביום אחד יתרונות השיטה

שיקום הפה ביום אחד יכול להתבצע בשתי דרכים: בעזרת מכשירי שיניים כגון כתרים וגשרים. או באמצעות טיפול מסורתי או אלטרנטיבי כגון פיזיותרפיה, דיקור סיני או כירופרקטיקה. שימוש במכשירי שיניים שימושי למדי כאשר מבצעים אותו לאחר פגיעה קשה בשן או בחניכיים. כפי שהשם מרמז. צורת טיפול זו מחייבת החלפת שיניים שבורות או חסרות או התקנת שיניים תותבות חדשות. כתרים וגשרים משמשים בדרך כלל לאחר טראומה גדולה כאשר לא ניתן להחליף שיניים טבעיות ויש להתקין אותן באחת משתי דרכים: בגישה פתוחה או בהתקנה של כתר לבסיס. בהתקנה של כתר לבסיס. הכתרים החדשים מונחים ישירות על משטח השן הפגועה.

שיקום הפה ביום אחד

שיקום פה מורכב

השתלות שיניים הן הצורה השנייה של שיקום הפה לאחר שיקום השיניים. כפי שהשם מרמז. צורת טיפול זו מחייבת התקנת שיניים תותבות באופן שייראו כשיניים טבעיות. היתרונות העיקריים של השתלות שיניים הם שהם עמידים מאוד וגם אינם דורשים תחזוקה ששיניים טבעיות דורשות. כמו כן, הם פחות גלויים ובהחלט משתלמים יותר מכתרים או גשרים. בניגוד לתותבות. אותן יש לנקות אחת לכמה חודשים. ניתן להשאיר השתלות שיניים במצבן המקורי לאורך כל תקופת שיקום הפה.

על מנת להחזיר תפקודים תקינים בפיו של האדם. יש להבין תחילה את המושג שיקום הפה. טיפול בשיקום הפה משמש בדרך כלל לטיפול במצבים כגון דלקת חניכיים (דלקת חניכיים) ודלקת חניכיים (זיהום חניכיים). בנוסף לטיפול במצבים אלה. זה יכול לעזור גם בשיפור בריאות השיניים על ידי טיפול בדלקת חניכיים על ידי ביטול הצטברות פלאק בפה. אם אינך מעוניין לעבור תהליך ארוך של החלמה ממחלות כאלה. עדיף שתשקיע היום בהשתלות שיניים. הם עשויים לעלות גבוה יותר מתותבות, אך הם בוודאי יציעו תוצאות טובות יותר.

לשפר את איכות החיים

נכון שאובדן שיניים מתרחש אצל כולם בשלב כלשהו בחייו. חלקם יחוו את זה מוקדם יותר ואילו אחרים יתמודדו עם זה בהמשך. לא משנה מה המקרה. אסור לחכות לשן שתאבד את צבעה או צורה לפני שתקבע את השיניים. השתלות שיניים מהוות פיתרון יעיל לשיקום שיניים חסרות והן יכולות להחזיק לכל החיים אם מטפלים נכון.

בנוסף להשתלות שיניים. שיקום הפה כולל תרגילי לסת שמועילים מאוד בשיפור חוזק מפרק הלסת. מפרק לסת חזק יכול למנוע נפיחות וכאבים לאחר ניתוח פה. על ידי חיזוק שרירי הלסת. ניתן למנוע אובדן שיניים או לעיסה לא נכונה. ברגע שהלסת שלך מתרגלת לתנועות. אתה יכול לשאת את עצמך בקלות ללא קושי. הפה שלך כבר לא ירגיש יבש ולא תצטרך לעבור פלטות מתכת בחודשים הקרובים.

ניתן גם לבצע השתלת שיניים ביום אחד

אם אתה שוקל ללכת להשתלת שיניים יום אחד, עדיף שתקבל התייעצות עם רופא שיניים ותגלה אם זו באמת אפשרות קיימא. אנשים רבים פונים לתותבות מכיוון שהם לא אוהבים את הרעיון שיש שן קבועה במשך זמן רב. לעיתים קרובות הם אינם נוחים כאשר המכשיר מונח בפה ואולי לא יאהב את מראה התותבות. יש כאלה שהשתמשו בשיניים תותבות ומצאו שהן טובות יותר מאשר שתלים. עדיף לחקור את שתי האפשרויות כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הסופית.

שיקום הפה כרוך באימון הפה והלסתות לנוע בצורה נוחה יותר. זה כולל גם הגדלת כוחם של שרירים אחרים סביב חלל הפה. על ידי כך ניתן לתפקד בצורה יעילה יותר לאחר ניתוח פה. לפיכך, רצוי כי כל מי שצריך לעבור ניתוחי פה, יתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם בקבלת ההחלטה הנכונה.