טיפול שיניים במולדובה האם באמת משתלם ?

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

טיפול שיניים במולדובה האם באמת משתלם ?

טיפול שיניים במולדובה – המון ישראלים החליטו לבצע טיפולי שיניים בארצות אחרות כתוצאה מהמחיר הגבוהה לטיפולים ואחת מהן היא מולדובה שברומניה, האם כדאי כמה עולה ולמי פונים? כל התשובות במאמר הבא:

טיפול שיניים במולדובה
טיפול שיניים במולדובה

בעבר זו הייתה בעיה לבצע טיפולי שיניים בחו"ל אך היום המצב השתנה, הרבה יותר בטוח ומשתלם לעשות טיפולי שיניים בחו"ל כמובן שיש לבדוק את איכות הקליניקה ומה היא מציעה, במאמר נתמקד בטיפולי שניים במולדובה שברומניה :

למה רומניה?

רומניה נחשבת לאחת המדינות הזולות במזרח אירופה, ורופאי שיניים רבים עוברים את הכשרתם המקצועית שם, הן במוסדות להשכלה גבוהה והן באופן מעשי במרפאות שיניים. המטופלים והמטופלות אשר טסים לרומניה לצרכים רפואיים נהנים, לכאורה, ממחיר זול יותר להליך ההשתלה ואפילו בתוספת עלויות הטיסה, מצליחים לחסוך סכום כסף משמעותי. לא רק השתלות שיניים מבוצעות ברומניה, אלא גם טיפולי שיניים כלליים ואסתטיים אחרים שעלותם בארץ גבוהה. עבור מי שיש להם קרובי משפחה במדינה או שלא יתנגדו לנופש עם טוויסט כירורגי, הדבר נדמה כדיל משתלם למדי.

כשאתם באים לבדוק על טיפולי שיניים ברומניה או טיפולי שיניים במולדובה, חשוב לדעת את הנקודות הבאות:

מדד האיכות

הסטנדרט הרפואי ברומניה עלול להיות בעייתי לעיתים. נטייה לשימוש בציוד פחות מתקדם ובחומרים פחות איכותיים אמנם מוזילה את הטיפול, אך עלולה בסוף לעלות למטופלים ולמטופלות ביוקר בריאותי. בנוסף, מקורות מסוימים טוענים כי האחריות לטיפול השתלת שיניים ברומניה היא לשנה בלבד, לעומת מרפאות שיניים בארץ אשר מבטיחות אחריות לשנים רבות יותר.

כמה עולה, כמה לוקח

בעבר, השתלת שיניים ברומניה היוותה לא רק חסכון בכסף, אלא גם חסכון בזמן. בתקופה בה השתלות שיניים היו הליך מורכב האורך חודשים רבים, ביצוע הטיפול ביום אחד ברומניה אכן היה יעיל יותר. אך עם הפיכת הליך השתלת השיניים לפופולארי בישראל, גם שיטת הטיפול ביום אחד כבר הפכה למוכרת ורופאי שיניים רבים מסוגלים לבצע אותה ביעילות, בבטיחות ובזריזות.

מכשול הזרות והשפה

אמנם יש לא מעט רופאי ורופאות שיניים ישראלים המדברים עברית ברומניה, אך רוב רובם של הרופאים ברומניה הם רומנים. לא כל מטופל או מטופלת מרגישים בנוח לעבור טיפול כירורגי מורכב במדינה בה השפה השלטת היא זרה, כשעלולות להיתכן אי הבנות הנובעות ממכשולי לשון ותרבות. וודאו שאתם מקבלים תמיכה ישראלית מהארץ.

וודאו מה קורא לאחר מכן:

בעיה נוספת אשר עלולה להתעורר בביצוע השתלת שיניים ברומניה היא הביקורת שלאחר הטיפול. נכון שאת ההליך הרפואי עצמו ניתן לבצע ביום אחד בלבד, אבל חשיבות הביקורת והמעקב לאחר ההליך היא עצומה. חשוב לבצע מעקב צמוד ותחזוקה שוטפת לאחר השתלת שיניים, כדי לוודא שתוצאות הטיפול תשארנה תקינות ואסתטיות. ומה קורה כאשר חס וחלילה מתעוררת בעיה, או שנגרם נזק לפה המטופל או המטופלת? הם יאלצו לחזור ולטוס בכל פעם לביקורת, ועניין המעקב הופך למסורבל ויקר. לעיתים, במקרים בהם הנזק הוא חמור, יש אפילו לבצע הליכים משפטיים מעבר לים, והדבר עלול לגבות לא מעט מתחים שמשפיעים, בין היתר, גם על המצב הבריאותי.

טיפול שיניים במולדובה – איך זה עובד ?

במידה ואתה זקוק לטיפול לשיקום הפה הכולל 16 או 18 שתלים כשעליהם מורכבים כ- 24 כתרים בגשר על הלסת התחתונה ושני על הלסת העליונה .

עלות טיפול מהן זה מגיעה לעשרות אלפי שקלים על מנת לחסוך בכסף ולנצל את הטיפול גם לטיול ברומניה, נפתחו לאחרונה בישראל מרפאות שיניים אשר עובדות בשיתוף פעולה עם רופאים ישראלים ברומניה, כך שההכנות לטיפול נעשות בישראל ואילו הטיפול עצמו נערך ברומניה.

הטיפול כולל טיסה לרומניה + מלון ל – 4 ימים + הסעות הלוך ושוב לשדה התעופה ואפילו טיול להרים אם יתאפשר מבחינת מזג אויר . לטיפול יש אחריות של השתלים למשך שנה כל שתל שהגוף דוחה יוחלף בשתל אחר במקומו, בנוסף גם לעבודת המעבדה יש אחריות לשנה על שברים ללא תשלום נוסף .

הטיפול ברומניה נעשה בהרדמה מלאה ונמשך רק כיומיים בהתאם לסוג הטיפול. ברומניה ובישראל יש רופאי שיניים מעולים בעל ציוד משוכלל ואין ממש הבדל בין איכויות הטיפול אלא במשך הטיפול. לפני שבוחרים מרפאה צריך לעשות סקר שוק. רופאים ישראלים

אשר מטפלים ברומניה מפרסמים עצמם מעל גבי האינטרנט וניתן לפנות אליהם

ובקש המלצות מאנשים שעברו אצלם את הטיפול. ישנם גם פורומים רבים

שניתן להתייעץ שם בנוגע לטיפול. לאחר שהתייעצתם תצטרכו לעבור בדיקת

התאמה לטיפול ושליחת התוצאה לרופא ברומניה. נמצאתם מתאימים?

הזמינו כרטיס טיסה וכשתגיעו תקבלו ליווי צמוד למרפאה עם צוות דובר עברית.

מהם היתרונות בטיפולי שיניים ברומניה?

טיפול שיניים במולדובה
טיפול שיניים במולדובה

להשתלות שיניים ברומניה מגוון יתרונות. הראשון שבהם הוא חסכון בזמן.

שיטת הטיפול מאפשרת לבצע את כל הטיפולים ביום אחד וזה עדיף מלפרוס

אותם על פני חודשים רבים. היתרון השני הוא שהרופאים הינם ישראליים ואפשר

לבצע את כל הטיפול אצלם.

הרופאים הישראליים ברומניה מכירים את השפה שלכם ואת מערכת הרפואה הישראלית

ובדרך כלל ניתן גם לבצע דרכם הסדר בתשלומים. יתרון שלישי הוא השילוב

בין טיול לטיפול. ניתן לקבוע טיפול ולארגן טיול ברומניה הקסומה מספר ימים קודם לכן.

אם יש לכם שאלות ניתן לקרוא על שאלות ותשובות על טיפול שיניים בחוץ לארץ.

טיפול שיניים במולדובה  – לסיכום:

טיפולי שיניים במולדובה רומניה הם אפשריים ומשתלמים מבחינת עלות

ואיכותיים לא פחות מטיפול בארץ, מומלץ לתאם עם חברה ישראלית הדואגת לכול,

גם במצב ומשהו משתבש אתם יודעים שיש מישהו שמשגיח על ההליך, גם שסומך

על הרופאים ברומניה, טיפול שיניים במולדובה הוא לא דבר מוזר היום וניתן לשלב

זאת עם טיול נחמד באיזור.

כשאתם פונים למרפאה, בקשו לראות תעודות של הרופאים המטפלים ברומניה,

וודאו שאתם יודעים את התהליך ומה עושים במצב וצריך לחזור לביקורת

על ההתקדמות, טיפול שיניים זה דבר רציני ומומלץ להקפיד לעשות במקום

מקצועי אשר יתן לכם את התמיכה המלאה והאיכותית ביותר.