ניתוח הרמת סינוסים

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

ניתוח הרמת סינוסים – מה שכדאי לדעת

ניתוח הרמת סינוסים הוא הליך נפוץ מאוד כיום בשל הפופולריות הגוברת של תותבות למילוי חורים בפה. כאשר הסינוסים עצמם קרובים מדי ללסת או שאין מספיק עצם לתמוך בשיניים שנעקרו. ייתכן שיהיה צורך בהרמת סינוס. הליך כירורגי ספציפי זה כולל חתך קטן מתחת ללסת התחתונה התחתונה כדי להאריך את רקמת הסינוס ואת העצם מחלל האף לעצם הלסת. עמוד טיטניום קטן משמש להחזקת העצם בזמן שהיא מחלימה. לאחר תקופת ריפוי קלה. תוכלו לחזור לעבודה.

ניתוח הרמת סינוסים איך התהליך עובד מה חשוב לדעת

ייעוץ טרום ניתוח אם אתה שוקל ניתוח סינוס. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לפנות לרופא שלך כדי לדון במצבך. במהלך ההתייעצות שלך הוא / היא יבדוק את מצב חללי האף שלך ואת האפשרות לסימפטומים טרום ניתוחיים שעלולים להופיע. יש חולים שחווים נפיחות ודלקת לאחר שקיבלו זריקת סטרואידים לאף; אחרים חווים נפיחות או כאבי ראש; עדיין אחרים חווים שינוי בחוש הריח שלהם, שיכול להיות סימן לזיהום בדופן הסינוס. בשני המקרים.. מדובר בסימנים שעליכם לדעת עליהם לפני ההליך.

ניתוח הרמת סינוסים

סוגי הרמת סינוס פתוחה\סגורה

ניתוח הרמת סינוס לאחר שהרופא שלך החליט לבצע עליך הרמת סינוס. הוא / היא ייתן לך מספר אפשרויות כיצד להתכונן לניתוח. אם אתה מתכנן להשתמש בהרדמה מקומית. ההליך בדרך כלל לא יימשך יותר מחצי שעה. אתה תהיה מורדם עם שילוב של תרופות נגד חרדה ותחמוצת החנקן לפני הניתוח. אם אתה מעדיף, תוכל גם לבחור כי רופא מרדים ייכנס ויבצע את ההרדמה; עם זאת, הוא / היא יוכלו לספק אפשרויות הרגעה רבות יותר ולהקטין את הסיכון לסיבוכים במהלך ההליך ולאחריו.

חשיבות בחירת רופא שיניים עם ניסיון

הכנה לניתוח הרמת סינוסים כדי להבטיח שתקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. חשוב להיות מוכנים ככל האפשר לפני ההליך שלך. בדרך זו, רופא השיניים שלך ואתה יכולים לעבוד יחד על מנת להחליט על סוג המסכה הטוב ביותר ואביזרים אחרים כדי להפוך את ההתאוששות שלך לקלה וללא כאבים ככל האפשר. אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא לבקר במקום להשכרת מכונות רנטגן. זה מועיל במיוחד אם כבר הודיעו לך שיש לך עובש או כל סוג אחר של צמיחה חריגה על הפנים שלך. טכנאי הרנטגן שלך יעזור לך לקבוע לוח זמנים מתי תוכל להיכנס לבדיקה שלך.

לפני הניתוח, המנתח שלך ילמד אותך כיצד להכין את הפנים שלך להליך. במהלך תקופה זו תלמד כיצד לטפל בלסת שלך כך שהיא תישאר דוממת במהלך ההליך. שתלי השיניים שלך ימוקמו בשלושה אזורים עיקריים בפנים שלך. אזורים אלה הם הסינוסים המקסילריים. הסינוסים הקדמיים והסינוסים האתמואידים. אם אתם סובלים מאלרגיות, סינוסיטיס או זיהומים כרוניים בסינוסים. עליכם לדון בהם עם הרופא לפני הניתוח.

כיצד עובד ניתוח הרמת סינוסים?

כאשר המנתח שלך חותך לגולגולת שלך, הוא או היא בדרך כלל יתחילו ליצור חתך ליד כל אחד מהסינוסים המקסימליים שלך. לאחר ביצוע החתכים, המנתח שלך יכניס השתלות שיניים דרך החתכים. בדרך כלל. המנתח שלך ישתמש בשני סוגים של שתלים – האחד הוא כריתת שומן בוקאלית, או משיכת שיניים. והשני הוא הרמת הסינוס הקדמי. אתה יכול לגלות איזה מהם ישמש לניתוח שלך על ידי סקירת תמונות של חולים קודמים. שני ההליכים ייצרו תוצאות דומות, אך מכיוון שהם דורשים גישות שונות. מטופלים רבים חווים הבדלים קלים במראה החיוך שלהם.

לאחר הצבת כריתת השפתיים buccal, שהיא פשוט היצרות של עצם הלסת כדי לתת לרופא השיניים מבט טוב יותר על מבנה העצם. וביצוע החתך, המנתח שלך יניח שתלים דנטליים מתחת לחניכיים. ניתוח הרמת הסינוסים הקדמי מורכב יותר מזה של הסינוסים המקסולריים. כאשר המנתח מבצע ניתוח כריתת שומן בוקאלי, ייתכן שהוא או היא יצטרכו גם לבצע חתך בתוך הפה ולהסיר חלק מהלשון. לעיתים קרובות הדבר דורש ניתוח נוסף הכרוך בחיך הרך ובגג הפה.

אין השבתה להליך זה שנמשך בדרך כלל כשעה. הרופא שלך עשוי לייעץ לך לשתות הרבה נוזלים לאחר ההליך כדי לעזור להפחית נפיחות. חולים רבים מדווחים כי קיים כאב מינימלי לאחר ההליך.

לעוד מידע נוסף כנסו לדף הבית: https://drhair.co.il/