הרמת סינוס פתוחה

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

סקירת הרמת סינוס. הרמת סינוס פתוחה היא מעין פרוצדורה. באוויר הפתוח שאינו כירורגי להגברת נפח ואיכות העצם באזור המקסימום של הפנים שלך. התהליך כולל שחרור של סתימה המתפתחת בתוך קרום הסינוס. זהו מצב שעלול לגרום לאי נוחות ובעיות קשורות אחרות כמו שיעול, חום, כאבי ראש. כאבים, לחץ, ישנוניות ואפילו זיהום. אם אתה רוצה לדעת יותר על סוג זה של טיפול. קרא את הסקירה הזו של הרמת סינוס פתוח.

הרמת סינוס פתוחה – שיטה חדשה שתחזיר לך את החיוך

לטיפול מסוג זה, הרופא שלך יבצע הליך הרמת סינוס פתוחה. זה נעשה על ידי המנתח כאשר אתה בהרדמה כללית. וזה נמשך כשלושים דקות. ניתוח זה יכול להיעשות בהרדמה מקומית או כללית, תלוי במצבך הרפואי ובסוג הניתוח המתבצע. לאחר סיום הניתוח, תינתן לך טיפות הרדמה ותצטרך לשהות בבית החולים מספר ימים.

ניתוח מסוג זה נעשה על ידי הנוירוכירורג, וההליך כולל בדרך כלל מיקום של תותבת נוקשה בפה. שגורמת להיראות כמו השיניים הטבעיות שלך. שתל זה נקרא שתל שיניים קלינודונטי. אשר תוכנן במיוחד לצרכיך. המכשיר מורכב מאותו חומר כמו המשמש לשיניים תותבות. כך שיש לו את התחושה והנוחות הדומים לזה שהשיניים האמיתיות שלך היו. בנוסף, השתלים שלך אינם נראים מהצד. בניגוד לתותבות. השן החדשה שלך תיקשר לרקמת החניכיים שלך באמצעות כתר להשתלת שיניים. המכונה גם קיבוע לאחר.

איך מתבצע תהליך הטיפול

העצם התומכת לשתל ממוקמת בחניכיים. מתחת לשפה התחתונה או מאחורי השיניים העליונות. לאחר מכן השתל יתקבע היטב לעצם בעזרת כתר שיניים. זה מאפשר לרופא השיניים ואז להרים את הלסת שלך ולהניח את כתר השתל הקליודונטי עליו. זה המקום בו עצם הלסת שלך מתחילה את המסע שלה להשתלה כירורגית. האתר שלך יתוקן גם מכיוון שהשתל שלך ישתלב בצורה מושלמת לעצם.

לאחר ההליך תינתן לך חתך לניקוז הפה מכל עודף דם או נוזל. ואז חתך לתיקון עצם הלסת. בשלב זה, השתלים שלך יהיו מחוברים לחלוטין לעצם. תוכל לחזור הביתה באותו ערב, ותוך מספר ימים תראה את ההבדל!

הרמת סינוס פתוחה

כמה זמן לוקח תהליך של הרמות הסינוס פתוחה

משך הזמן שנדרש לביצוע ניתוח הרמת סינוס פתוח תלוי בחומרת מצבך. כמו גם בכמות העצם הדרושה כדי להתאים את מיקום השתלת השיניים שלך. לדוגמא, אם הבעיה שלך אינה חמורה כלל. ייתכן שתוכל לחזור הביתה לאחר הניתוח למשך כמה ימים. לאלה שעברו כוונון קשה או שפרקו את הלסתות. הם עלולים לבלות עוד כמה לילות בבית החולים לפני שההליך שלהם יושלם. בנוסף, יתכן שתצטרך ללבוש מגן פה זמני למשך מספר שבועות. או אפילו חודשים, אך כל זה תלוי בחומרת מצבך ובכמות העצם הכרוכה במיקום השתלת השיניים שלך.

הרמת סינוס פתוח מבוצעת בדרך כלל במשרד לרפואת שיניים. אך קיימות כעת אפשרויות עבור מטופלים המעוניינים לבצע טיפול זה במסגרת בית חולים. אם מתוכנן הטיפול שלך באזור המקומי שלך. תוכל למצוא בקלות מתקן המציע את שני סוגי השירותים. ספקים רבים מציעים שירותים אלה בשותפות עם ספקים רפואיים אחרים. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולים רפואיים מומחים הכוללים ניתוחים. אשר בסיומם נוצר דוח מקיף על בריאות הפה לאחר הניתוח. הדמיית CT היא לעתים קרובות חלק מהדוח המקיף על בריאות הפה לאחר הניתוח. זה יעניק לך שקט נפשי שהטיפול הכירורגי שלך הצליח ושלא תתמודד עם סיבוכים שלאחר הניתוח.

תוכלו לקבל אצלנו הצעת מחיר להרמות סינוס

אתה יכול לבצע חיפוש בגוגל באמצעות הרמת סינוס פתוחה. בעת החיפוש, זכור כי אתרים או חברות מסוימות עשויות לנסות למכור לך את גרסת הטיפול שלהן. מעלית הסינוסים הפתוחה נעשית על ידי קבוצות שונות בעלות פילוסופיות שונות. זה יהיה האינטרס שלך לחקור היטב כל ארגון לפני שתשקיע. זה יבטיח שתפיק את המרב מההשקעה שלך ושהניסיון שלך עם ספק ספציפי יהיה חיובי ומועיל.