הרמת סינוס סגורה

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

"הרמת סינוס סגורה" הוא אחד מכמה סוגים של ניתוח סינוסים אנדוסקופי פונקציונלי. בהליך זה, המנתח מבצע חתך במצח הקדמי בצד המדיאלי (הפנימי) של האף. לאחר פתיחת האף. ואז המנתח משתמש באוטוסקופ האומתי כדי לבדוק את חלל האף ואת האזורים הסובבים אחר בעיות אפשריות. לרוב מזריקים לחולים תמיסה לריכוך העצם ומאפשרת להרים אותה למקומה ברגע שהיא נמצאת בתוך הנחיר. סוג זה של הליך נקרא הרמת סינוס סגורה.

הרמת סינוס פתוחה / סגורה תחת מיקרוסקופ

טכניקת הרמת הסינוסים ההידראולית המקובלת דרך מיקום האוסטאוטומיה מיועדת לחשיפה מוגבלת לסינוסים. להפחתת הטראומה לחולים ולשיפור תפקוד השתל הניתוחי. למזער זיהום ולשפר את הריפוי לאחר הניתוח. חולים המעוניינים ברמת הרמה ארוכה יותר (או גבוהה יותר) יכולים לבחור באוסטאוטומיה מקסילופאלית ובטכניקת "נשיכה פתוחה". הרמת סינוס מסוג זה תגדיל את גובה השתלות השיניים בכמעט 30%. תלוי בסוג המסוים של ההליך שבוצע.

בהליך הרמת סינוס פתוח. חלל האף מכוסה לחלוטין. עצמות האף והרירית של החולה נחשפות. עצמות הנזולאביה מועברות כלפי מעלה באמצעות בורג טיטניום. הגובה המרבי בו יכול לנוע בורג הטיטניום הוא כ -3 מ"מ. חולים שבוחרים בסוג זה של הרמה יחוו סיפוק מוגבר. כמו גם שיפור בריאות העצם ויציבותם.

השלב השלישי בשלב טרנספורמציה של עצם הלסת העליונה ושלושת הצלעות הוא הקמת הרמה השנייה של מיקום השתל. בשלב השני. עצם הלסת התחתונה מוסטת קדימה לכיוון הלסת העליונה. השלב השלישי הוא אז ההכנה להארכת ולסתות הלסת.

הרמת סינוס סגורה

איך עובד תהליך הרמות סינוס

תהליך ההישרדות והניקוב של השתל עוקב אחר יציאה דרך הפה וניקוז עם יציאת נירוסטה. המספקת הסרה קלה של חומר הניקוז. ליציאת הפה יש חור מנעול המצויד ביציאות יניקה כפולות, האחת להסרה קלה של חומר הניקוז והשנייה להכנסת תוספת ההודעה מנירוסטה. כותרת נירוסטה מחוברת אז לעצם הלסת העליונה. כשהלסת העליונה והתחתונה מופרדות. השלב האחרון כולל הקמת החניכיים השנייה, הפונקציונליות לחלוטין. והחלק השלישי והפולשני ביותר של המנגנון האלוסטרי, הממברנה הפרנזאלית.

ההצלחה או הכישלון של הליך הרמת סינוס תלויה במספר גורמים. אלה כוללים את המיומנות של המנתח. את רמת נוחות המטופל ואת ההצלחה של כל הליך ניתוח השתלת השיניים. עבור מטופלים הזקוקים לטכניקה פולשנית יותר. ניתן להשתמש בטכניקות אחרות כגון לחי או מיקום שן בסיס מחדש.

תהליך הרמה סינוס בטכנולוגיה מתקדמת

ישנם מספר סיבוכים נפוצים מהליך זה העשויים לדרוש הליכים כירורגיים נוספים או טיפול. אחד הסיבוכים השכיחים ביותר מטכניקה זו של השתלות שיניים הוא עקירה של מחיצת האף העליונה. שני סיבוכים פוטנציאליים נוספים כוללים הימצאות שלוחות עצם בבסיס הגולגולת מאחורי בסיס הלשון, הגורם לנפיחות ולכאבי צוואר. והתפתחות רקמת צלקת בחיך הרך ובבסיס האף וסביבו.

השלמתה המוצלחת של טכניקה זו מחייבת כי שכבת הרירית של קרום הסינוס תנותח לחלוטין כדי לחשוף את הרקמות והעצמות הבסיסיות. כאשר נבנה מבנה העצם והפנים המתאים, המנתח ישתמש במבנה זה כבסיס להשתלה. הצלחת הליך זה תלויה בתכנון וביצוע קפדני של בחירת האתר הניתוחי, בניית העצם ובניית מבנה הפנים. יש לקחת בחשבון מטופלים עם היסטוריה של חולשת פנים משמעותית שהביאה לצורך בהשתלת עצם וחניכיים שנכשלו במועדים אחרים.