הרמת סינוס זמן החלמה

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

התאוששות מתיחת סינוס – מכאב למשהו טוב יותר

הרמת סינוס זמן החלמה משמשת לשיפור ולהגברת איכות החיים של המטופל על ידי הקלה בסימפטומים שלהם. ולעתים גם הצורך בניתוח. ישנן שיטות שונות להחלמת הרמת סינוס. הכוללות מריחת משחה אנטיביוטית ו / או תרופות מעכבות. במאמר זה נדבר על מה שקורה במהלך התאוששות הרמת הסינוסים.

אם יש כאבים בזמן החלמה בהרמת סינוס

מרבית המטופלים הסובלים מהחלמה של סינוס חווים כאבים ונפיחות מינימליים לאחר הניתוח. אתה גם הולך לחוות: נפיחות קלה עד בינונית בפנים. כאבי פנים בינוניים עד חמורים ו / או דימום מחלל האף שלך. סינוסיטיס שכיח מאוד ובדרך כלל דורש בדיקות שנתיות או חצי שנתיות על ידי הרופא שלך. עם זאת, זה לא תמיד המקרה. תשעים ושלושה אחוזים מהחולים העוברים הליך כירורגי לסינוסיטיס מחלימים לחלוטין או יחסית מהר. אז, אל תתנו לזה לדחות אתכם!

הרמת סינוס זמן החלמה

ניתוח הרמת סינוס הוא הליך רציני מאוד

ניתוח הרמת סינוס הוא הליך רציני. וכדאי לצפות לרדת מכפות הרגליים לפחות כמה שבועות – אולי עד תשעה חודשים. במהלך תקופה זו לא תוכל לנהוג או להפעיל מכונות. כתוצאה מכך. חשוב לעקוב אחר כל עצות הרופא בנוגע לזיהומים שאתה עלול להיתקל במהלך הטיפול שלאחר הניתוח. חשוב גם לעקוב אחר ההוראות שלאחר הניתוח שניתנו על ידי המנתח שלך. הכוללות בדרך כלל מגבלות תזונתיות ונטילת תרופות מסוימות (כגון NSAIDS).

לאחר ההליך, תקבל חומר הרדמה להפחתת כאב. כרית קירור תונח מעל לראשך. לאחר מכן תקבל מרשם לתרופות נגד כאבים. וייתכן שתמליץ שמישהו יסיע אותך הביתה לאחר מכן. אתה צפוי להישאר בבית החולים כמה ימים – במקרה שיש סיבוכים במהלך ההתאוששות שלך. כגון דליפה בריאות או היווצרות צלקת סביב העין – לפני שתשתחרר הביתה.

השתלת עצם והרמת סינוס סגורה או פתוחה

במהלך תקופת האשפוז תקבלו תרופות נגד כאבים בכדי להתמודד עם כאביכם. השתלת עצם עשויה להיות נחוצה גם כחלק מתהליך הריפוי. אם כי זה יהיה תלוי בסוג ובגודל השתלים ובבריאות הכללית שלך. כמו גם בכמות העצם שהוסרה. במהלך זמן ההחלמה שלאחר הניתוח. תועבר למכונת נשימה שתעזור לך לנשום כראוי.

אחד היתרונות של הליך זה הוא שהוא מספק חלופה לאנשים הסובלים מגודש באף. מכיוון שהניתוח הניתוחי מוגבל לחלק הפנימי של הפה. אין צלקות גלויות בחלק החיצוני של הפה. עם זאת. חלק מהמטופלים חווים נפיחות וכאב לאחר ההליך מכיוון שחומר השתלת העצם לא הוצא לחלוטין. זה עשוי להוביל לצורך בניתוחים נוספים בהמשך הדרך אם השתלת העצם עדיין לא תשפר את המצב.

אם יש סיכונים בשיטה הזאת

אחד הסיכונים בהליך זה הוא האפשרות של "שקע יבש" באזור בו בוצעה הרמת הסינוס. זה קורה כאשר חומר השתל הכירורגי מרתק את קרום המגן המקיף את הסינוסים. אם זה קורה, יהיו דימומים מוגברים ונזק אפשרי גם למבנים הסובבים. כמה סיבוכים אפשריים אחרים כוללים דימום מוגזם. תגובות אלרגיות לחלק מהתרופות המשמשות במהלך ההליך. חפץ זר המונח בחלל הסינוס ו / או היווצרות צלקת סביב העין. בדרך כלל ניתן להימנע מסיבוכים אלה על ידי בחירה מדוקדקת של הרופא שבחרתם לבצע הרמת הסינוס.

חשוב לציין כי השתלות שיניים אינן מחליפות שיניים שאבדו במהלך ניתוח מסוג זה. לכן, יש לשחזר או להחליף את כל השיניים לפני שתמשיך בהליך. אם השתלות השיניים שלך אינן תואמות את הגודל. והצורה של השתלים שהוצאו במהלך ההליך. יתכן והשתלות השיניים שלך אינן חזקות מספיק בכדי לשמור על מבנה הפנים שלך במהלך השבועות והחודשים שלאחר הניתוח. עליך להתייעץ עם מנתחי הפה שלך בנוגע לתותבת הפה הטובה. והמציאותית ביותר בכדי להחזיר את מראהך. למרות שזה עשוי להיות מפתה לדחות את הניתוח הקוסמטי שלך מסיבות כלכליות. עדיף להיות בטוח מאשר להצטער. על ידי נקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים לפני שתעבור הליך מסוג זה. תסייע להבטיח שלא תחווה סיבוכים מיותרים