שיטות הלבנת שיניים טבעית שאנשים משתמשים

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

הלבנת שיניים טבעית – לחייך כל הזמן
מתכונים טבעיים להלבנת שיניים הופכים פופולאריים יותר בקרב המחפשים שיניים לבנות יותר ללא עזרה של טיפולי שיניים מקצועיים. הם הרבה פחות יקרים מטיפולים מקצועיים ובדרך כלל מכוסים ברוב תוכניות ביטוח השיניים. הם נוחים: הם מסיימים בבית, ואינך צריך לקבוע פגישה עם רופא שיניים. והם משתלמים – רוב התרופות הביתיות עולות רק כמה דולרים עבור מנה של המוצרים המומלצים. להלן חמש מהלבנות השיניים הטבעיות הפופולריות ביותר, יחד עם כמה פרטים על יתרונות ההלבנה שלהם.

הלבנת שיניים טבעית שיטות שיש כיום

כורכום (לפעמים מאוית ככורכום הודי) הוא תבלין פופולרי עם סגולות רפואיות ידועות רבות. לדוגמה, זהו חומר אנטי דלקתי ובעל כוחות נוגדי חמצון חזקים. זה עשוי לשמש גם כמלבין שיניים טבעי, אם כי יש רופאי שיניים שמתריעים שהוא מכיל יותר מדי חומר חמצון רב עוצמה לשימוש בטוח בשיניים. זה משמש לעתים קרובות באבקות הלבנת שיניים טבעיות DIY העשויות אבקת קינמון, שלדברי כמה רופאי שיניים נותנות את התוצאה הטובה ביותר להלבנה שחלק מהחולים מבחינים בה.

אלוורה הוא גם מוצר פופולרי להלבנת שיניים. אחד המרכיבים הנפוצים ביותר שלו הוא ג'ל אלוורה, אשר ניתן למרוח ישירות על השיניים או לקחת אותו בצורת תוסף. זה עשוי להיות מועיל בטיפול במחלות חניכיים ובחללים, אך הוא אינו ידוע בשיפור משמעותי של צבע השיניים. יצרני Dazzle White, תוסף אלוורה פופולרי, כללו ג'ל אלוורה בין היתר בגלל הריכוז הגבוה של מרכיבים אחרים שהוא מכיל. במחקרים מסוימים, משתמשים בסנוור לבן הראו שיפור בצבע השיניים.

הלבנת שיניים בצורה טבעית

זפת פחם שימשה כמלבין פחם מסורתי במשך מאות שנים. הנוהג זוכה לביקורת ארוכה על ידי מטפלי הרפואה הטבעית, שמציינים כי רמות זפת הפחם המצויות במוצרים אלה הופכות אותם ללא בריאים. מדענים מודרניים פיתחו אלטרנטיבה לשימוש בזפת פחם כתחליף אמייל: סודה לשתייה.

לסודה לשתייה תכונות ניקוי זהות לזו של נתרן חמצן. בניגוד לנתרן חמצן, לעומת זאת, הוא אינו גורם לרגישות ולצריבת שיניים. בגלל זה, זה בדרך כלל נחשב בטוח יותר לשימוש מאשר חמצן נתרן. סודה לשתייה מייצרת גם תופעות לוואי מינימליות כאשר משתמשים בה כמוצר הלבנת שיניים. רוב המשתמשים לוקחים מינון קטן לפני ההברשה.

באופן מפתיע, תותים יכולים לייצר תוצאות דומות כמו חמצן. תות עשוי להיראות כמו בחירה מוזרה במזון, אך הוא מכיל תכונות הלבנה טבעיות, הדומות לאלו שנמצאות בסודה לשתיה. יש אנשים שמצחצחים שיניים במיץ תות לפני האכילה, אך ייתכן ששיטה זו אינה יעילה. שיטה מעשית יותר היא להשרות את התות במי חמצן. התוצאות ישתנו בהתאם לעוצמת הריכוז.

הלבנת שיניים טבעית דרכים פשוטות להלבין את השיניים

השיטות שיעזרו לכם לקבל שיניים לבנות

כתמים צהובים על השיניים מביכים עבור אנשים רבים. בנוסף לנהלים יקרים שמנהל רופא שיניים, יש אנשים שמעדיפים להסיר כתמים צהובים בעצמם. יש תרופות ביתיות, כולל תערובת של מיץ לימון ומלח. אם ברצונך לנסות זאת בבית, עליך להתייעץ עם רופא השיניים לפני שתבצע צעד כזה.

אתה אולי לא חושב ששמן קוקוס הוא חומר הלבנת שיניים טוב, אך אנשים רבים שניסו אותו מבחינים בשיפור דרמטי בחיוכם לאחר מספר יישומים. כדי להקל עוד יותר, הוספת שכבה דקה של שמן קוקוס לאמייל השיניים עושה הבדל עצום. אם אתה מודאג לגבי כתמים צהובים, עליך לדבר עם רופא השיניים שלך לפני שתשתמש בסוכני משיכת שמן קוקוס. זכור, עם זאת, כי כמה סוכנים אחרים, כגון נתרן היפוכלוריט ופרוקסידים, יעבדו גם כן.

איך להבהיר את השיניים שלכם

במזונות מסוימים יש מינרלים מסוימים שיכולים לעזור להבהיר את השיניים שלנו. חלקם כוללים סידן, כרום, מנגן, סיליקה, ונדיום. תוספת של כמות קטנה של סודה לתזונה שלך הוכחה כבעלת השפעה חיובית. אחד החומרים הכלולים בשמן קוקוס נקרא חומצה מאלית, אשר עובדת היטב בהסרת כתמים הנגרמים מעישון. לכן, אם אתה מעשן או שותה קפה או תה, אתה עלול לגלות שכמה כפיות של חומרים אלה יטפלו בבעיית השינוי שלך.

הדבר נכון גם לגבי כתמים הנגרמים על ידי שתיית יין או תה. הוספת סודה לשתייה לכוס מים ואז הוספת כמה טיפות פחם פעיל טהור תשמש אתכם היטב. הסודה לשתייה תקל על הכתם, והפחם הפעיל מוציא אותו מהשיניים. אנשים שרגישים לכימיקלים חזקים עשויים לרצות להימנע משימוש בטיפול זה. לאנשים שלא אכפת להם מהטעם הם גילו ששיטה זו להלבנת השיניים באמת עשתה פלאים.

שימוש במי חמצן לשיניים

השיטה הטבעית של הלבנת שיניים עליה אתה לומד כאן לא תפגע באמייל על השיניים, כפי שעושה מי חמצן. מי החמצן, הנמכר לעיתים קרובות בערכות שתוכל לקנות בחנות התרופות המקומית שלך, פועל על ידי הריגת החיידקים הגורמים לעששת. שחיקת אמייל זו היא שגורמת לכתמים להופיע על השיניים. אבל, באמצעות מי חמצן, זה עוזר להיפטר מהחיידקים הגורמים לעששת. יתכן שתגלה כי סוג זה של תרופה טבעית הוא בדיוק מה שאתה צריך בכדי שהחיוך שלך ייראה טוב יותר וישמור על החיוך שלך בריא יותר.

עוד סוגי טיפולי שיניים באתר:

טיפים מקצועיים הלבנת שיניים טבעית

טיפים להלבנת שיניים טבעיים קלים מכפי שחושבים. קל מאוד לעשות הרבה, אך עם זאת הם מניבים תוצאות נהדרות שאתה תהיה גאה בהן. הם פשוטים, בטוחים, חסכוניים והתוצאות טובות לרוב ממוצרים אחרים בשוק.

אחד מטיפולי ההלבנה הטבעית הקלה והיעילה ביותר הוא הכנת משחה מפחם וסודה לשתיה. כורכום הוא תבלין חשוב עם נוגדי חמצון טבעיים ותכונות אנטי היסטמיניות. ניתן להשתמש בו גם לבד טבעי, במיוחד גוון חיוור של צהוב. במקרה זה, תרצה להשתמש בצורה מתונה של אבקת כורכום ולערבב אותה עם סודה לשתייה. ניתן למרוח משחה זו על השיניים ואז לשטוף אותה לאחר מספר דקות.

אתה יכול גם ליצור משחת הלבנה ממי חמצן ומים. מערבבים חלקים שווים של מי חמצן ומים ואז מורחים אותו על השיניים. תן לזה לשבת על השיניים כמה דקות לפני שאתה שוטף אותו עם מברשת שיניים. יש מומחים שממליצים להשתמש בתערובת זו אם יש לך חניכיים או שיניים רגישות.

פתרונות מומלצים מה האפקט של הלבנת שיניים

אחד מהפתרונות להלבנת שיניים הוא להכין משחה מפחם פעיל ונתרן ביקרבונט. מערבבים חלקים שווים של אבקת פחם ונתרן ביקרבונט בכמויות שוות. מברישים את התערובת על האמייל ומניחים לה לשבת שם מספר דקות לפני שטפיחה במים. לפחם פעיל יש אפקט ניקוי חזק ויכול לסייע בהסרת כתמים מהאמייל. עם זאת, זה עלול להכתים בגדים.

אם אתם מחפשים דרך טבעית יותר להלבנת השיניים, אז משיכת שמן וצחצוח שיניים עשויות להיות הבחירה הנכונה עבורכם. משיכת שמן נעשית על ידי מריחת כמות קטנה של שמן זית על השיניים ועיסויו בעדינות לתוך האמייל. זה ישחרר את כל הכתמים העיקשים ויוציא אותם בלחץ המופעל בעדינות. שיטה זו ידועה כיעילה בשיחרור כתמים מהאמייל.

צחצוח שיניים הוא טכניקה נפוצה נוספת המשמשת כתרופה ביתית להלבנת שיניים. בעזרת מברשת שיניים מיוחדת המכילה מי חמצן, ניתן להסיר כתמים מהאמייל וללטש את שיני הפנינה הלבנות. מי חמצן קיים במשחת השיניים בה אתה משתמש, ולכן כל שעליך לעשות הוא לצחצח שיניים במשחת השיניים לפני שאתה מצחצח במשחת שיניים המכילה מי חמצן. מומלץ להשתמש במי חמצן פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

משחות שיניים למי חמצן יעילות גם כן. החיסרון היחיד באופציה זו להלבנת שיניים היא שהיא יכולה להיות קשה באמייל שלך. לא רק שהוא הורס את האמייל, אלא שהוא יכול גם לגרום לשחיקת שיניים קלה. התרחיש הגרוע ביותר הוא שיש לך חורים קטנים באמייל שלך.

שימוש בסודה לשתייה

תרופה ביתית נוספת להלבנת השיניים כוללת שימוש בסודה לשתיה ותותים. מה שאתה צריך לעשות זה לשלב את עיסת התות עם סודה לשתיה. לאחר שערבבתם את שני המרכיבים יחד, מרחו אותו על השיניים בעזרת מברשת שיניים. הסודה לשתייה והתותים משמשים כמלבנה לשיניים. עם זאת, כמו מי חמצן, שיטה זו עלולה לגרום לשחיקת שיניים ולפגיעה קלה באמייל.

אם ברצונך להימנע משיניים שנפגעו קשות, עליך לבחור בשיטה הבטוחה והיעילה ביותר להלבנת השיניים בבית – הדבק השוחק המיוצר ממי חמצן. מי חמצן הוא אחד ההלבנות החזקות ביותר שניתן לקנות ללא מרשם. חומר הלבנה מסוג זה יכול לסייע בהסרת כתמים ופגמים אחרים בשיניים. עם זאת, שימוש בשיטה זו יש גם חסרונות. אם תחליט להשתמש במי חמצן במאמציך להשיג שיניים לבנות יותר, עליך לוודא כי תחילה תתייעץ עם רופא השיניים.

חשוב מאוד להבין כי תרופות ביתיות להלבנת שיניים לא תמיד מניבות את התוצאות הרצויות. במקרים מסוימים, המאמצים שלך עשויים להיות חסרי תועלת. זה נכון במיוחד אם אינך משתמש במרכיבים המתאימים לתרופות הביתיות שלך. תרופות ביתיות המסתמכות על תותים או סודה לשתיה להלבנת השיניים אינן האופציות הטובות ביותר. כמו כן, עליך להיות מודע לכך שמוצרים מסוימים הטוענים כי הם יעילים כתרופות ביתיות הם למעשה רק חומרי הלבנה המשמשים לכיסוי ההשפעות המזיקות הנגרמות על ידי הכימיקלים המשמשים בתרופות ביתיות.

המרכיבים שאתה צריך לחפש בשיטות הלבנת שיניים שאנשים משתמשים בהן כדי להסיר כתמים הם מי חמצן, סודה לשתיה, נתרן הידרוקסיד, נתרן פוספט וקרבמיד פרוקסיד. מי חמצן יכול לסייע בהסרת כתמים וכן בהסרת הצטברות פלאק. נתרן הידרוקסיד הוא חומר חיטוי, כלומר הוא הורג חיידקים ומונע צמיחת חיידקים על פני השיניים. זה יכול גם להסיר כתמים. נתרן פוספט וקרבמיד פרוקסיד משמשים להלבנת פני השיניים. חמצן קרבמיד יכול גם לסייע בהלבנת השיניים.