ניתוח אף בטורקיה

רוצים לחסוך עד 50 אחוז על הטיפול?
מלאו את הפרטים וקבלו בדיקת התאמה ללא עלות וייעוץ מקצועי בחינם!

ניתוח אף בטורקיה המדריך המלא

מחפשים ניתוח אף בטורקיה ובישראל?

באתר drhair תמצאו  ניתוח אף ממרפאות בעלות 10 שנים ניסיון ובעלות ובמחירים אטרקטיביים הטובים ביותר בתחום. 

חשוב לנו שתקבלו את השירות הטוב ביותר ולכן כל הרופאים שאנחנו עובדים איתם בעלי ניסיון רב בתחום.

צרו איתנו קשר ותחסכו מעל 50 אחוז על הניתוחים הפלסטיים וקבלו ייעוץ ראשוני בחינם ואת המחירים הטובים ביותר.

ניתוח אף בטורקיה

 כאן תוכלו למצאו את המנתחים הטובים ביותר לניתוח אף בטורקיה ולכל הסוגים, הניתוחים מתבצעים בטכנולוגיה מתקדמת למראה טבעי ומושלם במחירים הטובים ביותר.

ב drhair תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לדעת על ניתוח אף בטורקיה, איך מתחילים למי פונים ואיך עושים את זה נכון.

 

ניתוח אף בטורקיה מידע נוסף

אף הוא דבר חשוב בפנים ובמראה כולו, זה הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עלינו ניתוחי אף באיסטנבול הפכו לדבר מאוד פופולארי בשנים האחרונות המון וישראלים פונים לעשות ניתוחים שונים בטורקיה החל מטיפול שיניים ועד לניתוחים פלסטיים,
בשל הטכנולוגיה המתקדמת בטורקיה ורמת המקצועיות של הרופאים, טורקיה לא מביישת את ישראל ומראה תוצאות לא פחות טובות, המרפאות באיסטנבול מצוידות בציוד חדשני איכותי וליווי של רופא מומחה בעל הכשרה מהרגע הראשון, דרך drhair
תקבלו פיקוח אישי מארץ ישראל, תתקבלו בברכה במרפאה אשר עברה את כל הבדיקות הקשירות של ישראל ותוכלו להיות רגועים ובטוחים שאתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר עם הפיקוח של הרופאים מישראל ומענה לאורך כל הדרך.

ניתוח אף בטורקיה יהיה במחיר משתלם יותר מאשר בארץ ויגיע למחירים זולים יותר מהארץ ביחד עם הטיסה והמלון. כך תחסכו כסף, תקבלו שירות איכותי ומקצועי ותרוויחו חופשה נפלאה בטורקיה. ניתוח אף בטורקיה

קבלו מידע על השתלת שיער באתר drhair

ניתוח אף בטורקיה סיבות נפוצות

מרבית האנשים פונים לעשות ניתוח אף בטורקיה כי הם רוצים לשפר את מראה הפנים, חלק מהם זקוקים לשיקום חלקי או מלא בגלל תאונה או פציעה שבה מראה האף נהרס וחלק מהאף נראה לקוי, ניתוח אף באיסטנבול דרך drhair יכול לשקם את האף באופן מלא כאילו כלום לא קרה. ישנם אנשים הפונים לניתוח אף בשל קשיים נשימתיים ולתזוזות במחיצה, זה קורה לרוב לאילו ששברו את האף בעבר וחלקים בתוך האף זזו כך שחוסמים את תעלת הנשימה, הרופא המקצועי כמובן יבדוק את סיבת הרצון לניתוח אף ויתאים לכם את התוכנית המתאימה ביותר לכם לאפכם.

המטרה היא לקבל תוצאה איכותית ככל הניתן ולקבל מראה טבעי לאף ככל האפשר לאחר החלמה מהירה. ניתן לשאול את כל השאלות ואת כל הלבטים שיש לכם עם הרופא המקצועי שאיתו תתייעצו בארץ, כך יוכל להתאים לכם את התוכנית הטובה ביותר.

מלאו פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי ובדיקת התאמה ללא עלות 

ניתוח אף באיסטנבול 

אילו סוגי ניתוחים קיימים לניתוח אף באיסטנבול ?
הניתוח עצמו הוא בין שעה לשעתיים בדרך כלל ומבצעים אותו תחת הרדמה כללית או מקומית עם טשטוש עמוק מאוד. קיימים שני סוגי ניתוח:

ניתוח אף קלאסי – ביצוע חתכים דרך הנחיריים (אין שום סימן חיצוני, אתם יכולים להירגע), הרופא מבצע את כל מה שצריך ובסיום משיבים את העור למקום. זוהי טכניקה שלא משאירה צלקות וההחלמה שלה מהירה יחסית.

ניתוח אף פתוח – הניתוח המורכב יותר, עם תקופת החלמה ארוכה יותר. זה הניתוח שמבצעים כאשר יש צורך לתקן ניתוח קודם בדרך כלל והחתכים בו מתבצעים חיצונית, לכן עלולה להישאר צלקת. חשוב להבין כי דרך drhair הרופא בחדר אף פעם לא עובד לבד ותמיד ילוו אותו מספר רופאים מוסמכים לניתוח אף כדי לקבל תמיכה ומשוב למראה מושלם. גם להכנס אתכם להתאוששות מהירה ככל הניתן, הצוות יספק לכם הכל ועם פיקוח של נציגים מישראל.

לאחר הניתוח חובשים את האף כדי לתמוך במבנה החדש ולמנוע דימום. את החלק החיצוני תומכים עם גבס ומסירים כעבור שבוע. לרוב הימים הראשונים הם החלק הכי קשה ומומחים
וצוות שלם של drhair יעזרו לכם לעבור את זמן ההתאוששות בצורה הטובה והמהירה ביותר.

לאחר שבועיים מסירים את התפרים ואתם חוזרים לשגרת העבודה באופן רגיל ועם אף ישר ועובד.

ניתוח אף בטורקיה מחירים

מחירי ניתוח אף ישתנו בהתאם לסוג המקרה, כמו שאמרנו ישנם מספר סיבות לניתוח אף והן משתנות בהתאם לצורך ולסוג העור ולעקמת האף, אם יש צורך ביישור קל המחיר יהיה זול יותר מאשר בניתוח לאף בעל עקמת גדולה, לאחר מפגש עם מרופא מומחה בישראל ובדיקה ללא עלות דרך drhair.

תתבצע הדמיה ממומחשבת אשר תדמה לכם את מראה האף לאחר הניתוח, לאחר מכן המרפאה תתאים לכם את המחיר המשתלם ביותר.

לרוב המרפאה דואגת לכל החבילה (טיסה, מלון, הניתוח עצמו וטיסה חזרה לארץ) הכל תחת פיקוח של מרפאה מומחית.

 

טיפולים פלסטיים בטורקיה:
כיום טיפולים פלסטיים בטורקיה אינם לעשירים בלבד כשמדובר בטורקיה. 
במרפאות השונות ניתן לקבל הערכה על תוצאות הניתוח לפני הביצוע. מגוון של טיפולים וניתוחים מבוצעים במרפאות אילו כולל בוטקס, ניתוחי חזה, עפעפיים, הרמות פנים, שפתיים וניתוחי אף.

 

חשוב לבדוק כמה דברים לפני שאתם בוחרים מרפאה לניתוח אף בטורקיה:

-ודאו שאתם מקבלים תמיכה וליווי ממרפאה בישראל, כך שיפקחו על כל הנעשה
– בקשו לראות את תעודות ההסמכה של הרופאים באותה מרפאה, זו לא בושה לבקש ולהיות בררניים, זה האף שלכם ומראה הפנים שלכם,בחרו מרפאה עם הרופאים המיומנים והמקצועיים ביותר. הדמיה ממוחשבת תעזור לכם לראות את אפכם לאחר התהליך אבל זכרו שזו רק הדמיה והיא לא מחליפה ייעוץ מקצועי עם מומחה לניתוחי אף. בזמן ההתאוששות תוכלו להינות ממעיינות ספא מפנק וחמאם טורקי (כדי להתייעץ עם הרופאים כמובן) אשר יעזרו לכם בתקופת ההתאוששות כשאתם נמצאים בטורקיה.

לייעוץ מומחה ובדיקת התאמה ללא עלות, מלאו את פרטיכם ומומחה יחזור אליכם.

 

ניתוח אף בטורקיה המלצות

כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה בצורה נכונה ולעבור את תקופת הניתוח בחיוך:
בחרו רק במרפאות אשר מחזיקות מנתחים עם רישיון והסמכה (מומלץ מאוד גם עם ניסיון)
אפכם הוא דבר חשוב ומראה האף מעצב את כל מראה כל הפנים.
אל תשכחו שמבנה האף החדש חייב להתאים לפנים שלכם, לסוג העור, כמות הסחוס ומבנה העצמות. בדרך כלל מבצעים הדמיה ממוחשבת כדי לאמת את כל הפרטים האלה ולאחר מכן יצטרך הרופא לומר לכם האם הציפיות שלכם מהניתוח הן ריאליות. מומלץ לא לשלול הרדמה מקומית, הסיכויים שתרגישו משהו כמעט ולא קיימים ובדרך כלל המאושפזים בכלל לא זוכרים בהתאוששות את מה שקרה בחדר הניתוח. הרדמה מקומית תורמת גם לאיכות הביצוע כי ניתן לראות את כל מבנה הפנים כמו שצריך וגם להחלים עם הרבה פחות נפיחות וללא צורך באשפוז.
מומלץ לבחור מרפאה אשר דואגת לכל החבילה (טיסה, מלון וכמובן הניתוח) לרוב זה יהיה זול יותר מטיפול בארץ.

האם הניתוח מסוכן ?

כל עוד הניתוח מבוצע על ידי מומחה לניתוחי אסתטיקה ואף, הסיבוכים מופיעים לעיתים רחוקות והם בדרך כלל לא מורגשים בכלל. עם זאת, סיבוכים כגון זיהום, דימום באף או תגובה להרדמה עלולים לקראות לחלק המטופלים שלא מקפידים על התאוששות נכונה.

הכנה לניתוח אף

כמו בניתוחים רבים ישנה חשיבות גבוהה להכנה לפני הניתוח
במהלך פגישת הכנה יציג המטופל את ציפיותיו למראה האף ובמקביל יתכנן הרופא את צורת האף הרצויה על פי מבנה האף הקיים, צבע עורו ואת המבנה הפרופורציונלי לפי שאר חלקי הפנים של המטופל, תתבצע בנוסף גם הדמיה כדי להמחיש את מראה הפנים לאחר הניתוח.

ניתוח אף מחיר

מה קורה אחרי ניתוח אף

ביומיים הראשונים שלאחר ניתוח אף בטורקיהמומלץ לאכול אוכל נוזלי.
למרכיבי משקפיים מומלץ להדביק את גשר המשקפיים למצח ולא להניח על עצם האף.
יש להימנע מחשיפה לשמש בחודש הראשון על מנת למנוע דימומים.
בשבוע הראשון מומלץ לישון על הגב או על הצד. ניתן לטפטף לאף מי מלח פיזיולוגים
סיילין או תרסיס מלח 3-5 פעמיים ביום.

הידע הניסיון והטכנולוגיה המתקדמת הם אילו שיקבעו את איכות ניתוח האף ואת מראה האף לאחר זמן התאוששות מהניתוח, בdrhair תמצאו את המרפאה המתקדמת עם הידע הניסיון והטכנלוגיה עם הליווי הצמוד לאורך כל הדרך כדי שתוכלו לעבור את התקופה הקרובה באופן הטוב ביותר וללא כאבים. התייעצו עכשיו עם מרפאה מומחית לניתוחי אף באיסטנבול דרך drhair אשר תספק לכם מענה לכל שאלה וייעוץ עם מומחה ללא עלות

אנו בdrhair דואגים למומחים אשר מבצעים את כל סוגי ניתוחי האף
כולל יישור, הקטנה, הצרה, הסרת גבנון, מחיצות וקומחיות, כאשר הדגש הוא גם על הפן הבריאותי וגם על הפן האסתטי, שבו יש הקפדה תמיד על המראה הטבעי.